Klacht: Niet op tijd leveren

op 20 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket besteld en zou door de leverancier door DHL worden bezorgd, netjes een track en trace code gehad.
Volgens track & trace zou het pakket tussen 14.00 en 18.00 worden geleverd.
Om 18.15 heb ik gebeld met DHL de medewerker vertelde mij dat de bezorger in de buurt zou zijn en maximaal binnen een half uur zou leveren, na een uur toch maar weer gebeld ditmaal excuses dat het wat langer duurt maar ik zou het pakket zeker ontvangen.
Om 20.00 toch maar weer kijken op track&trace en zie daar een melding dat ik niet thuis zou zijn, ben weer gaan bellen dat de melding niet klopt nu word mij verteld dat er vandaag niet word geleverd en dat ik weer een dag moet wachten. DHL zegt op de site 24/7 maar als ik ze zeg dat ik die service dan ook verwacht word mij verteld dat er alleen overdag word geleverd, ik heb om een claim gevraagd voor zowel mijn tijd als de bezorgkosten en dan word mij verteld dat ze morgenavond gaan leveren, dus ook daar weer een leugen dat er alleen overdag tot 18.00 kan worden geleverd.

Ik verwacht de bezorgkosten terug en een excuus voor de leugens vanuit zowel de bezorger als klantenservice en hoop het pakketje morgen te ontvangen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 december 2017 om 14:19 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat de bezorging van uw pakket niet naar wens verloopt. Het ligt er per zending aan wat de mogelijkheden zijn qua bezorgtijden. Uw pakket kan inderdaad zowel in de middag als avond aangeboden worden. Mijn excuses dat u hier verkeer over geïnformeerd bent. De bezorger zal vandaag tussen 14:00 en 18:00 uur bij u langs komen. Mocht dat niet gelegen komen dan kunt u de bezorging voor de volgende dag aanpassen met de bezorgcode op onze website: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Harly-N