Klacht: niet op tijd leveren

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

17 nov zou ik een zending ontvangen via postnl . Doordat het een pakketje uit het buitenland was heeft de douane het er uitgehaald . Via en brief kreeg ik te horen dat ik via internet een brief moet invullen voor de douane dat het ik meteen gedaan en ook bericht terug gekregen dat het was verzonden. Toch heb ik even gebeld of ik het wel die week zou krijgen dat was geen probleem.Toch vrijdag weer gebeld waar mijn pakketje bleef zeg de persoon aan de lijn dat het maandag bezorg zou worden daar kon ik van uit gaan.Had hem uitgelegd dat er bedankjes in zitten die ik aan mijn klanten mee wil geven omdat ik stop . Dus maandag wachten staat er in het word een dag later. Nou oke dan maar een dag later . Staat er nu in dat het nog een dag later komt. Heb gebeld krijg ik een dame aan de lijn die zegt dood leuk morgen word het bezorg want we hadden het niet eerder binnen. Terwijl me beloofd was dat het maandag binnen zou zijn. Dit was zeker. Vraag ik of ik iemand anders kan spreken nee dat kan niet ik moet de klacht bij haar neer leggen. Wel raar dat je een klacht neer moet leggen bij de zelfde persoon. En het is dus al 1.5 in het distributiecentrum maar ze kunnen het niet bezorgen heel fijn dat ik nu met lege handen sta.

Gewenste Oplossing:

ik wil zoals afgeproken mijn pakketje vandaag 28-11-2017 ontvangen.En niet steeds moeten lezen dat het weer een dag later word. Mijn klanten komen niet weer en zo neem ik niet goed afscheid van ze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 december 2017 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Buurke-Smit,

Uit uw bericht begrijp ik dat u verkeerd bent geïnformeerd door onze Klantenservice over het bezorgmoment van uw pakket. Ik kan me goed voorstellen dat u vertrouwt op onze informatie en het teleurstellend is wanneer dit niet correct is. Hiervoor wil ik dan ook mijn oprechte excuses aanbieden.

Op het moment dat uw pakketje bij onze afdeling Inklaringen wordt ingeklaard, mogen ze hier 30 dagen over doen. Helaas hebben we geen invloed op hoe lang dit kan duren en daarom adviseren we de Track & Trace status in de gaten te houden. Pas op het moment dat afdeling Inklaringen het pakket aan ons heeft overhandigd, kunnen we een inschatting geven wanneer uw pakket wordt bezorgd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door AngelaGonda