Klacht: Niet op tijd geleverd

op 03 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket gisteren aangeboden en zou vandaag tussen 13:00 en 16:00 worden geleverd. Pakket middels de aangetekende service verstuurd. Klant heeft het vanavond nodig maar dat gaat dus niet lukken.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket ook wordt geleverd op afgesproken tijd en daarbij ik ook waar krijg voor mijn geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 oktober 2016 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Starrenburg,

Uit uw bericht begrijp ik dat het bezorgmoment niet behaald kon worden. Hierover het volgende.

Het tijkdsvak in Track&Trace is gebasseerd op in het verleden behaalde resultaten. Door bijzonderheden op de route kan de bezorger in een enkel geval eerder of later langskomen. Mijn excuses voor de vertraging.

Aangetekende brieven worden niet met spoed verzonden. Wij streven er naar om het de volgende werkdag af te leveren. Volgens de informatie in Track&Trace is deze zending op 30 september bij de geadresseerde bezorgd.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ubbo Starrenburg