Klacht: Niet op het PostNL locatie afgeleverd

op 19 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zou gisteren n pakketje zijn afgeleverd op het PostNL locatie in de geysendorfstraat 1c te Helmond, endat zou ik vandaag op kunnen halen,maar daar was het pakketje niet aanwezig.
Vind dit heel vervelend want ik moet daar telkens naar toe rijden.
Waar is mijn pakketje?

Ben pas tevreden als ik mijn pakketje heb.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 10:54 geantwoord

Geachte mevrouw Meijer,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent een pakket dat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Graag geef ik u meer informatie.

Ik zie dat dit pakket retour is gezonden naar de afzender. Wanneer een pakket retour is gegaan dan is het niet meer mogelijk om het pakket terug te halen. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. De reden van retour kan ik niet exact uit track en trace halen, maar dit zal op het pakket zelf vermeld staan.

Als blijkt dat het pakket onterecht retour is gezonden bij terugkomst bij de afzender, dan heeft die de mogelijkheid om bij zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in te laten stellen en restitutie aan te vragen voor de verzendkosten. Dit is internationaal zo afgesproken.

Alle klachten die gemeld zijn door Frankamikkers@live.nl