Klacht: Niet op de bel drukken en een briefje niet thuis in de bus

op 06 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op het briefje stond tussen 2-6 word uw pakketje geleverd. Ik zit al vanaf 12 uur dicht bij de bel. Om 2:05 hoor ik de brievenbus en vind ik een briefje we hebben u gemist. Ze hebben niet op de bel gedrukt! (ik heb meteen de bel getest of deze het nog deed, hij deed het gewoon). Op het briefje staat dat ze morgen opnieuw komen tussen 2-6, nu bel ik dhl op staat dat ze om 2:08 mijn pakketje hebben afgescand (belde om 2:10) maar ze konden de chauffeur niet bereiken. Nu bleek ook dat hij in het systeem heeft gezet dat hij tussen 6-9 komt. Heel fijn dus.

Als mijn pakketje vandaag geleverd word aangezien dit al de 2e keer is met het zelfde pakketje en het is mijn telefoon die heb ik dringend nodig.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 06 februari 2018 om 13:55 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur wel een kaartje heeft achtergelaten, maar niet heeft aangebeld. Dit is uiteraard niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Vandaag tussen 18:00 en 21:00 uur zal er alsnog een bezorgpoging bij u gedaan worden. Hopelijk komt dit gelegen en kunt u uw pakket in ontvangst nemen.

Janneke DHL Parcel Webcare

Heeft op 06 februari 2018 om 14:15 geantwoord

dit wist ik al, de chauffeur moet een waarschuwing krijgen

Alle klachten die gemeld zijn door en.