Klacht: niet op afhaalpunt

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb voor 22.00uur ’s avonds op26-09 doorgegeven dat ik het wilde afhalen op het afhaalpunt bij AH in Limmen, daar ik de volgende dag ook niet thuis zou zijn, kom ik daar is het pakketje er niet. kom ik thuis en ja hoor ligt er een briefje in de deur, dus nu moet ik voor de 2e x naar het afhaalpunt . ik heb een druk bezet bedrijf en heb dus niet elke x tijd om daar naar toe te rijden.

oplossing ??

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 oktober 2017 om 11:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Dahmes,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website! Uit uw bericht begrijp ik dat ik voor een afhaallocatie heeft gekozen en dat het pakketje hier niet is bezorgd. Ten eerste mijn excuses voor ongemak.

Ik heb hiervan een melding gemaakt in het systeem, de betrokken medewerkers worden hier nu op aangesproken dus ik ga ervan uit dat het in de toekomst niet weer gebeurt. Ik zie dat u het pakketje gelukkig al hebt opgehaald.

Alle klachten die gemeld zijn door dahmes21