Klacht: Niet op afgesproken tijd leveren van goederen

op 11 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben een bestelling gedaan bij een webwinkel ,postnl is met dit artikel aan de deur geweest op het moment dat we niet thuis waren, netjes een kaartje in de bus voor bezorging de volgende dag, volgende dag thuis gebleven en geen bezorging geweest ,in de tussen tijd via de website van postnl het bericht gezien dat men maandag komt tussen een bepaalde tijd.
Hiervoor is er iemand thuis gebleven en WEER niks geleverd en WEER via de site van postnl gelezen dan men WEER de volgende dag komt en WEER moet ik iemand thuis laten zitten en misschien WEER voor niks.

POSTNL KOM DE AFGESPROKEN AFLEVERTIJD NA OF LAAT IETS VAN JULLIE WETEN .

Gewenste Oplossing:

wanneer de spullen op de afgesproken tijd afgeleverd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Egelie, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me ook voorstellen dat het heel vervelend is wanneer u voor niets op uw pakket heeft gewacht. Mijn excuses voor je overlast. Graag wil ik dit voor u bekijken. Zou u mij de barcode van dit pakket willen sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer Egelie, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Egelie,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door fransegelie