Klacht: Niet op afgesproken tijd gekomen, vervolgens MIJN probleem

op 13 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou er een pakket retour gaan naar wehkamp, die halen ze dan op. Dus ik had ingevuld tussen 18-21 uur. Word er net aangebeld, zegt ie ik kom pakket ophalen. Ik zeg ik heb ingevuld tussen 18-21 uur. “Ja ik kom m nu ophalen anders is t jammer” op een zeer onfatsoenlijke toon. Ik had t pakket simpelweg niet klaar omdat meneer 3 uur vroeger dan afgesproken aan de deur komt. Oke dan moet je een nieuwe datum plannen. Schandalig want ik ben morgen niet thuis en t weekend niet. Gaat dalijk mijn retour tijd weg, dus echt een dikke vette klacht, hij staat totaal niet in zijn recht om zo op die toon te praten en zich niet aan de afspr te houden.

Medewerker moet aangesproken worden op manier van praten en handelen. Ik zal zelf wehkamp moeten contacten dus dankzij dit DHL mannetje mag ik weer aan de telefoon hangen onnodig en weer een avond thuis zitten om mijn pakket op te laten halen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 september 2016 om 12:25 geantwoord

Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat als u bij Wehkamp aangeeft dat het pakket tussen 6 uur en 9 uur ‘s avonds afgehaald moet worden we dan al ‘s middags langskomen om het pakket af te halen. Echter is dit niet de fout van onze chauffeur. Ons systeem geeft namelijk aan dat deze afhaalopdracht van 07-09 tussen 2 uur en 6 uur ‘s middags diende te geschieden. Daarom moet ik u helaas doorverwijzen naar Wehkamp om navraag te doen hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Tom Vergeer
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Fightforyourright