Klacht: niet op adres afleveren

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

bezorger levert zijn pakjes af op een ander adres terwijl ik thuis ben …meerdere malen gebeurd.. hoor het ook van buren. wachten op pakje en later horen dat het bij de buren is afgeleverd. Zie dan meerdere pakjes in de gang liggen

gewoon afleveren op mijn adres en indien ik niet thuis ben ...dan op een andere adres..maar niet standaard!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw van Lingen, Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er vaak pakketten bij uw buren worden bezorgd, terwijl u wel thuis bent. Graag geef ik u een reactie: Ik vind het spijtig om te horen dat de bezorger blijkbaar niet bij u aanbelt en dat hijzij de pakketten op de gang achterlaat. Dit is absoluut niet de bedoel. Weet u zeker dat uw bel naar behoren werkt? Zou u een 3S-code van een pakket kunnen sturen waarbij dit gebeurd is? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 september 2018 om 13:34 geantwoord

Geachte mevrouw Van Lingen,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 118110676