Klacht: Niet onvagen maar status bezorgd

op 25 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket besteld. Die is netjes bij jullie aangekomen en heb ik met track & trace kunnen volgen. Alleen het pakketje staat nu dat het bezorgd is maar ik heb niks ontvangen en ook geen briefje ontvangen! De klantenservice weigert mij verder te helpen. Het gaat om een duur pakket dus graag wil ik dat dit opgelost word.

Dat mijn pakket bij mij terecht komt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:49 geantwoord

Geachte mevrouw Linders,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket bezorgd zou zijn terwijl u niks heeft ontvangen. Ik snap dat u graag uw pakket wilt hebben.

Omdat er voor uw pakket niet getekend hoeft te worden bij ontvangst, kunnen wij niet achterhalen waar uw pakket is bezorgd. Ik wil u daarom aanraden om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing.

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:56 geantwoord

Tuurlijk doet de verzender niets want hij heeft t verzonden en t pakket is bezorgd volgens jullie. De fout ligt dus bij jullie. Ik heb me hier eens in verdiept en dit komt heel veel voor bij jullie de laatste tijd! Ik denk dat jullie bezorgers t vaak zelf houden en er ook zelf voor tekenen. Ik vind dit een hele kwalijke zaak en vind ook dat jullie hier echt iets aan moeten gaan doen!

Alle klachten die gemeld zijn door Jods82