Klacht: Niet ontvangen zending

op 20 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

volgens post NL zending bij buren afgeleverd en alle bewijsstukken van Post NL aanwezig maar buren zeggen niks ontvangen te hebben.
na telefonisch contact terwijl probleem bij post NL ligt zeggen ze niks te kunnen ( lees willen) te doen

Gewenste Oplossing:

Als men meer waarde hecht aan de zendingen ongeacht wat het is en aan de klant en zorgen dat dit netjes wordt opgelost en niet van hun probleem mijn probleem maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer van Marle, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. In uw bericht geeft u aan dat een voor u bestemd pakket bij de buren zou zijn afgeleverd, echter uw buren geven aan niets te hebben ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier een oplossing voor wilt, graag reageer ik op uw bericht. Omdat u in uw bericht geen track&trace code mee heeft gestuurd kan ik helaas op dit moment niets voor u nakijken en geen melding maken. Wilt u mij deze code alsnog toesturen? Wilt u me verder laten weten of de bezorger wel een briefje in uw brievenbus heeft achtergelaten en welk huisnummer er op dit briefje vermeld is? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Onno1963

7 maanden geleden - Geachte, Het probleem is niet opgelost maar de zending is terecht. Waarom is het probleem niet opgelost ? Heel simpel vanwege het feit dat se desbetreffende medewerker totaal geen empathie heeft met wat er met de stukken gebeurd en dat je terwijl de fout bij hun ligt wordt afgescheept omdat het pakketje niet verzekerd is m.a.w. een brief welke nooit verzekerd is heeft dus voor post nl geen waarde . En het feit dat se zending er is komt vanwege het feit dat een heel iemand anders toevallig het hoorde in de wandel gangen en het pakket absoluut niet was afgeleverd op het nummer wat de bezorger op het briefje had geschreven. Resumé zending terecht probleem niet opgelost. Groet Onno van Marle.

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer van Marle, Hartelijk dank voor uw reactie. Goed om te horen dat het pakket in ieder geval terecht is, ik begrijp dat echter voor u het probleem nog niet is opgelost. Het spijt me dat u het gevoel heeft gekregen dat we uw melding niet serieus nemen. Om alsnog mee te kunnen kijken en eventueel een klacht te kunnen doorgeven over het foutieve huisnummer en de hele gang van zaken zou ik toch graag de track&trace code van u willen ontvangen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Van Marle, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 februari 2018 om 08:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Marle,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Onno1963