Klacht: Niet ontvangen van mijn beltegoed via de officiele website van lycamobile.be

op 19 oktober 2016 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi ik heb vanmorgen beltegoed gekocht via lycamobile.be en ik werd naar de website van mollie gestuurd. Het is nu 18:29 en ik heb nog geen email noch een bericht op mijn gsm ontvangen hierover. Ik ben heel erg ontevreden over mollie en lycamobile heb ik een keer of 20 gebeld en ik krijg niemand te pakken, behalve als ik kies optie Engels. Rare praktijken van lycamobile en mollie bv. Wat is er nou moeilijk aan het op tijd leveren van je beltegoed?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mollie mijn beltegoed opstuurd. Ik zal ook nooit meer online een beltegoedbon kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Momo220281