Klacht: niet ontvangen van folders die in plastic zitten verpakt

op 21 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Wij dat zijn wij zelf en mijn directe buren ontvangen al zeker 8 a 9 weken geen folders meer. Dat komt waarschijnlijk, wij wonen in een appartementen complex met een groot brievenbus blok bij de voordeur beneden. Nu zitten er 2 brievenbussen beneden het bellenblok maar dit is wel zichtbaar. Blijkbaar niet voor deze bezorger wij krijgen geen folders.

Wij zijn tevreden als we een flinke aaneengesloten periode de folders weer in onze brievenbus mogen ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 21 juni 2021 om 09:06 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat.
Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:
• De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
• Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.
Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.
Wij danken u voor het doorgeven van de melding en we stellen alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Afdeling Kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door Barikese