Klacht: niet ontvangen post

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 september 2018 om 10:53 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Van Kampen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit Duitsland verwacht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten waar het pakket zich bevindt. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Tot mijn spijt moet ik u vertellen dat het pakket retour is gegaan naar de afzender. De exacte reden kan ik niet nagaan, de reden van retour wordt normaal gesproken fysiek vermeld op het pakket. Ik raad u daarom aan contact op te nemen met de afzender. Die kan de reden van retour controleren en de zending wellicht opnieuw verzenden. Indien het pakket niet spoedig retour wordt geleverd bij de verzender kan hij of zij hierover contact opnemen met de verzendende postorganisatie in Duitsland.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Vankampen2010