Klacht: Niet ontvangen post

op 10 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen tijd is het al enkele malen voorgekomen dat er bij ons geen post is bezorgd. . Het betreft hier de vanuit de ING bank verstuurde gegevens met bankafschriften welke wij maandelijks door hun krijgen toegestuurd.
Dit is n.l. een zeer kwalijke zaak , daar onze prive bankgegevens waarschijnlijk p een ander adres is bezorgd en degene die hem ontvangen heeft hem niet heeft doorgestuurd.Enkele malen is het ook voorgekomen dat deze was opengemaakt , weer dichtgeplakt mat tape en in de bus gedaan werd.
Hier maak ik me ernstig zorgen over, omdat verder niemand hoeft te weten hoe onze financiele situatie is, deze is zeer zeker niet geschikt voor derden.
Hebben dit ook bij ING aangegeven , maar zi kunnen hier ook niets aan doen wordt ons verteld.
Hopelijk wordt er hier zeer serieus naar gekeken en wordt dit zo spoedig mogelijk opgelost.
Gaat over periode september en november 2017.
Graag met nogmaals verzoek om dit zo spoedig mogelijk op te lossen, verbijf ik , met vriendelijke groeten
J.Kafoe
Steenbergen erf 12 5035 HX Tilburg

Graag de post bezorgen op het juiste adres , en op het juiste tijdstip en niet via derden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 december 2017 om 10:49 geantwoord

Geachte heer Kafoe,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u al meerdere malen post van uw bank niet heeft of ontvangen of geopend heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

De ING laat een deel van haar post door ons bezorgen, maar een ander deel gaat via een ander postbedrijf. Als u contact opneemt met uw bank dan kunnen ze dit voor u nakijken en als het via ons is verzonden dan kan de ING dit aan ons doorgeven, zodat er een klacht kan worden opgemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door jkafoe