Klacht: Niet ontvangen post

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21 09 2017 is het weekblad Libelle niet bezorgd

Gewenste Oplossing:

De post op het juiste adres wordt afgeleverd, en niet bij andere bewoners in bus wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw van der Heide, Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u de Libelle niet heeft ontvangen, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Kunt u aangeven of u de betreffende Libelle later nog wel ontvangen heeft? En bent u er zeker van dat deze door ons bezorgd had moeten worden? In bepaalde regio's zijn namelijk meerdere bezorgdiensten actief, vandaar dat ik dit graag met u controleer. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht J.van der Heide

1 maand geleden - Geachte PostNL De gemiste Libelle is niet later bezorgd. Donderdag is de vaste bezorg dag van de Libelle door PostNL. Libelle heb ik ook nog gebeld om een nieuwe Libelle nr 41 maar deze was uitverkocht dus niets gekregen die week. Libelle nr 42 wel bezorgd. Met vriendelijke groet, J. van der Heide

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van der Heide,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het spijtig om te horen dat u vanwege het niet bezorgen van de Libelle door ons het weeknummer 41 niet heeft kunnen lezen.

Bedankt voor het melden van uw klacht over onze postbezorging. Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden.

Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dat wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard. Mocht er nogmaals post worden vermist, dan verzoek ik u om weer contact met ons op te nemen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door J.van der Heide