Klacht: niet ontvangen post

Henk Lenting op 14 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De regionale klachtencommissie Woningbouwcorporaties heeft mij op 9 december 2021 een doder toegezonden voor de zitting op 15 december 2021, tot nu toe niets ontvangen. Mijn adres is Mechelinenblok 1 4623 VJ Bergen op Zoom. Dit is niet de eerste maal regelmatig ontvang ik geen post als die wel verzonden is recentelijk nog een overlijdingskaart van een familielid. Wat is er ij deze wijk aan de hand?

Moet gewoon aan mij verstuurde post ontvangen waarvoor ook betaald is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Henk Lenting

1 maand geleden - doder moet dossier zijn

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 december 2021 om 12:36 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek gaf u aan dat het dossier van De Regionale Klachtencommissie Woningbouwcorporaties niet door PostNL wordt bezorgd. U heeft deze klacht inmiddels ook bij Business Post gemeld. Maar het is wel pijnlijk om te vernemen dat u de rouwkaart niet heeft ontvangen. Wij behandelen rouwkaarten namelijk altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Ik heb melding gemaakt van uw klacht, zodat deze binnen onze organisatie opgepakt wordt. Wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat dit in de toekomst zo veel mogelijk voorkomen wordt. Omdat uw klacht intern wordt opgelost, ontvangt u geen verdere reactie. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Lenting