Klacht: niet ontvangen pakketje

op 11 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na veel omwegen ben ik er achter gekomen dat mijn pakketje al een geruime tijd bij de postNL ligt, ik heb nooit een briefje of iets waaruit blijkt dat ik mijn pakketje kon ophalen . nu is mijn vraag waar is mijn pakketje?
Traceringsnummer:
LX252005295NL
ik krijg geen contact met postnl hoe los ik dit op.

11-09-2017 21:14 De levering van het item was mislukt NEDERLAND
08-09-2017 17:38 Het item is verwerkt in het land van bestemming
07-09-2017 08:07 Het item is op het overboekingspunt van vrachtvervoerder naar PostNL
07-09-2017 08:05 Het item is aangekomen in het land van bestemming
04-09-2017 02:00 Het voorwerp is vooraf geadviseerd
04-09-2017 01:57 Het artikel is klaar voor verzending
03-09-2017 05:59 Het item heeft het land van herkomst verlaten
02-09-2017 13:59 Het item wordt in het land van herkomst aan het luchthaventelhuis geplaatst

ik ben tevreden als ik mijn pakketje thuis heb of dat ik antwoord krijg van de PostNL.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 oktober 2017 om 13:18 geantwoord

Geachte mevrouw Vernooij,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwacht maar dat deze nog steeds niet is afgeleverd.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat het inderdaad niet goed gaat met de zending. Omdat het al langer dan 4 weken duurt zult u contact op moeten nemen met de afzender. De afzender kan hier een onderzoek voor starten bij zijn of haar eigen bezorg bedrijf.

Heeft op 11 oktober 2017 om 13:23 geantwoord

Nu moet ik contact zoeken met de verzender die in China is gevestigd terwijl de fout bij post nl ligt dat is lekker makelijk ik vind dit t
otaal geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Gismos