Klacht: Niet ontvangen pakket

op 20 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb het pakket (JVGLOTC003272819) niet ontvangen. ik ben dhl klantenservice gebeld en ik heb te horen gekregen dat het pakket op 5 mei bezorg zou zijn. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik alleen woon en ik was de hele dag thuis op 5 mei, omdat ik vanuit huis moet werken. Week later kreeg ik een e-mail dat de onderzoek is afgrond, omdat ik het pakket zou ontvangen hebben. ik heb daarover bezwaar ingediend, maar ik heb geen reactie ontvangen.

Ik wil graag dat dhl verder onderzoek doet naar mijn pakket. Ik wil mijn pakket bezorgd hebben op mijn adres zodra deze gevonden is. Als deze niet gevonden kan worden, dan verwacht daar een schadevergoeding.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 mei 2021 om 12:55 geantwoord

Goedemiddag.

Wat vervelend dat de zending niet ontvangen is zeg. Ik zie dat het onderzoek inderdaad afgerond is. Mocht u bezwaar willen maken, zal dit echter wel via de afzender moeten verlopen. Dit kan helaas niet op verzoek van ontvangers. Mocht de zending dus nog niet terecht zijn, neemt u dan gerust even contact op met de afzender. Zij kunnen dit dan verder oppakken.

Ik hoop dat u op die manier snel meer weet hierover.

Emiel
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Annx