Klacht: niet ontvangen pakket

op 15 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

hoi ik heb een pakket bestald van uit het buitenland.
dit is bestelt en netjes in nederland door de douane heen gekomen en is waarschijnlijk rond 3 mei op de inklarings afdeling van postnl binnen gekomen. ze konden de waarde van het pakket niet schatten en dus kreeg ik een brief thuis gestuurd met daarin een formulier die ik in moest vullen en terug moest sturen te zamen met een bewijs van de aankoop kosten. nu is die brief daar op 11 mei ontvangen en op 15 mei ongeveer is het pakket aangemeld bij postnl om bij de mensen aan huis te brengen.
maar het pakket ligt al sinds die tijd aangemeld maar is nu op 1-6-2016 nog steeds niet ontvangen door postnl.. ik word bij telkens bellen van het kastje naar de muur gestuurd en telkens komt men met een ander verhaal waar het volgens hun aan ligt. eerst lag hij volgens hun bij de douane en toen ik ze confronteerde ermee dat dat niet kon vertelden ze mij ineens dat het een eigen afdeling inklaring was waar die lag en dat ze het pakket tot 30 dagen daar vast mogen houden. op het laatst nu 2 dagen terug is mij belooft dat ik in het uiterste geval op 3-6-2016 het pakket in huis zal kunnen verwachten. echter zie ik aan mijn barcode scherm dat hij nog steeds de zelfde status heeft en nog niet verwerkt is.
ik wil mijn pakket ontvangen maar ben zelf bang dat het pakket bij hun zoek is geraakt.

ik ben tevreden als ik het pakket uiterlijk maandag 6-6-2016 binnen heb.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte meneer de Olde, Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket al sinds 15-05 de status 'aangemeld bij PostNL' heeft en dat u bang bent dat het pakket zoek is geraakt. Ik kan me voorstellen dat u deze angst heeft en hoop dat ik u wat gerust kan stellen. Helaas zijn er vertragingen bij de douane waardoor veel pakketten nog niet zijn verzonden. Het is goed mogelijk dat uw pakket daar tussen zit. Om dit zeker te weten zou ik graag een onderzoek voor u opstarten. Zou ik daarvoor ter controle uw adresgegevens, e-mail adres en telefoonnummer mogen ontvangen? Daarnaast hoor ik graag wat de inhoud en uiterlijke kenmerken van dit pakket zijn, als u dat weet. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte meneer de Olde, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:42 geantwoord

Geachte heer de Olde.

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door mark19741