Klacht: niet ontvangen paket van 25kg aan getekend verzonden

op 10 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

11/6/2012 CC016468 62 8 NL dit paket heb ik u zelf toevertrouwd maar u heeft mijn vertrouwen in u beschadigd, lijkt dit paket is een wereld reis na wereld reis aan het maken omdat dit paket nog altijd niet bezorgd is.Ik heb u dit al eens eerder vermeld tot op heden heeft u mij hier over nog geen feedback grgeven? jammer.

geef mij dat waarvoor het paket verzekerd is.,want mijn paket lijkt door u verloren te zijn geraakt?vreselijk jammer.ivm wat in het paket zit is hier heel moeilijk te verkrijgen ook via het internet ivm de bijkomende kosten. ik zelf kan of magg er hier niet voor werken in indonesie ik ben hier immigrant.de wet ivm deze leerd mij ,dat ik hier niet mag werken.met vriendelijke groet henk hossfeld indah city legensi Bogor Indonesie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Hossfeld, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending heeft verstuurd maar dat deze nog steeds niet is aangekomen. Ik heb nog paar vragen voor u over de zending. Zou u de track en trace code willen controleren? Ik kan namelijk niets vinden met deze code. Heeft u de zending vanuit Nederland naar Indonesië verstuurd? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Hossfeld, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:11 geantwoord

Geachte heer Hossfeld,

Alle klachten die gemeld zijn door henk hossfeld