Klacht: Niet ontvangen

op 09 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb mijn pakje niet ontvangen , terwijl als je het tracé nummer controleert er staat zending in brievenbus terwijl ik een losse brievenbus met slot heb waar niemand wat kan uitkrijgen . Pakketnummer is 3skaba122823466
Wat erin zat heeft mij geld gekost, heb live gechat met post.nl maar je wordt gewoon afgescheept , hij is afgeleverd
Ik accepteer dit niet, vandaar elders ga zoeken, het is al zoveelste pakje, toen ik vorige keer klacht deed bij hun zeiden ze moet je pakje met tracé nemen dan is het te achter halen , nou gedaan en wordt he nog afgescheept met onzinnig antwoord

Of het pakje terug heb of mijn geld

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:12 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Rolloos,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket niet bezorgd is zoals aangegeven is in de track&trace informatie. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Volgens de track&trace gegevens is uw zending op 29 september in uw brievenbus afgeleverd. Later is het pakket echter opnieuw gesorteerd en zie ik dat deze op 5 oktober weer mee is gegaan met de bezorger en alsnog bij u is bezorgd. Het gaat om een onverzekerd pakket waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Een onderzoek is in deze situatie niet mogelijk. Indien u het pakket op dit moment toch nog niet hebt ontvangen, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van het pakket. De verzender kan eventueel een klacht bij ons neerleggen en u van een passende oplossing voorzien.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar
PostNL Klantenservice

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:04 geantwoord

Eerst zeggen dat hij 29 sept is afgeleverd en opeens zit hij weer in sorteercentrum, hoe kan dit? En dan weer 5 okt, moet niet gekker worden

Alle klachten die gemeld zijn door allieballie