Klacht: niet ontvangen

op 28 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu 2x de tv-gids niet ontvangen omdat hij verkeerd is bezorgd!

Gewenste Oplossing:

Goede bezorgers die de adressering lezen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Burger Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg jammer om te horen dat uw TV-gids al tweemaal verkeerd is bezorgd. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is. Mijn excuses voor het ongemak. Kunt u aangeven op welk adres uw TV-gids per ongeluk was bezorgd? En op welke datum gebeurde dit voor het laatst? Dan zal ik een melding voor u doorgeven zodat we dit met de bezorger kunnen bespreken. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht C. B

2 maanden geleden - De tv-gids was op dinsdag 22 augustus verkeerd bezorgd op Boedijnhof 24. Bedankt voor het reageren op mijn klacht. Mvg Corry Burger-van Dijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Burger,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb een klacht voor u ingediend en de bezorger zal worden aangesproken door zijn leidinggevende. U mag er daarom vanuit gaan dat de bezorging goed zal gaan in de toekomst. Mijn excuses voor het ongemak. U krijgt zelf geen reactie op uw klacht, maar weet wel dat we dit intern serieus oppakken.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door C. B