Klacht: niet ontvangen

op 29 april 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakketje van wehkamp zou ik dinsdagavond tussen 18:00-21:00 uur ontvangen. Wij zijn de hele avond thuis geweest en hebben wehkamp hier over gebeld. Maar hebben geen pakketje ontvangen. Waar ik behoorlijk van baal.

Gewenste Oplossing:

Dat het pakketje zo snel mogelijk wordt gebracht. En dat de chauffeur netjes zijn/haar excuus aanbied.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 april 2016 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Dat stelt ons in staat om onze dienstverlening verbeteren.Wij zullen melding maken van uw klacht bij het uitleverdepot van uw regio. Onze collega’s op het depot zullen de betrokken bezorger(s) aanspreken en intern passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.Onze oprechte excuses voor alle ongemak.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Zeepsster