Klacht: niet of te trage bezorging

op 27 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heren,

de afgelopen 3 maanden heb ik 7 maal een brief gestuurd naar 3076WD nr 3.
van de brieven zijn er 2 de volgende postdag bezorgd, 3 hebben er 3 tot 5 dagen over gedaan en 2 iets dikkere brieven met bv een plattegrond of een dun boekje zijn helemaal nooit aangekomen en hebben een schade van € 40 veroorzaakt.
Het is erg te moeten vast stellen dat:
1: de post niet binnen de volgende dag bezorging kan vallen, waardoor men er niet van p aan kaan dat post op tijd bezorgd wordt.
2: een iets dikkere enveloppe hele maal in het ongerede raakt, hetzij verkeerd bezorgd of gewoon gejat wordt.

Overigens heeft de bewoner van voornoemd adres de ervaring dat bv post van de gemeente Rotterdam ook haar brievenbus niet bereikt.

verzend adres: 3828 HW

1:wanneer u op tijd, d.w.z. de volgende bezorgdag post bezorgt en op het juiste adres.
2: dat u mij tegemoet komt in de geleden schade.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Vreugdenhil, Uit uw bericht begrijp ik dat een aantal door u verzonden poststukken niet door de geadresseerden zijn ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit voor u heel teleurstellend is en bied u dan ook mijn excuses aan. PostNL verwerkt elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw poststukken hebben geen dergelijke barcode en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen waar uw post is gebleven. Ook een schadevergoeding is hierbij niet mogelijk. Ik vraag daarvoor uw begrip. Ik wil graag uw klacht registreren en laat graag controleren of de verwerking en afvoer van de post wel goed is verlopen. Stuur u mij hiervoor de locatie van de brievenbus waarmee de poststukken zijn verstuurd en op welke datum? In afwachting van uw antwoord verblijf ik, Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 september 2018 om 13:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Vreugdenhil,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 september 2018 om 15:06 geantwoord

Ik heb u een reactie verzonden, doch deze kwam als 'onbestelbaar' retour.
dan werkt het niet.
Vreugdenhil

Alle klachten die gemeld zijn door dan zal philipv wel van mij zijn