Klacht: Niet netjes geholpen

op 11 mei 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Net een medewerker aan de telefoon gehad door gestuurd door afterpay ik wilde verhaal halen waarom ik nu van die hoge kosten heb zonder mail telefoon of post die ik me niet kan herinneren dat ik die heb gehad.
Ik werd te woord gestaan door een botten onvriendelijke man die zei dat het niet over koetjes en kalfjes ging en dat het leven oneerlijk was ik heb deze meneer ook verteld dat ik het niet leuk vond dat ik op deze manier te woord werd gestaan

Wanneer er met mij een oplossing word gezocht ik heb geen mails ontvangen geen telefoontjes omdat mijn ouderlijk huis telefoon nummer nog aanwezig was jullie geven aan post te hebben verzonden ik geef aan me niets te kunnen herinneren van jullie post aangezien ik altijd al netjes bij een 1ste herindering betaal en ik behandelt werd als een wanbetaler

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 11 mei 2017 om 16:17 geantwoord

Heeft op 11 mei 2017 om 18:12 geantwoord

Ik ga het betalen maar ga dit wel verder uitzoeken waarom ik niet verder ben benaderd en waarom er zo'n tijd overheen is gegaan zonder dat ik daar ook iets van mee heb gekregen

Bericht van Directpay

3 maanden geleden - Geachte, Als u wilt dan kunnen wij u alle brieven toesturen waarin u kunt zien dat deze naar het juiste en door u ook bevestigde adres zijn verzonden. Wij hebben alles gedaan om u te benaderen en wijzen u daarom ook op uw eigen verantwoordelijkheid in deze.

Reactie van de melder van de klacht Ingrid89

3 maanden geleden - Ik vraag me ook af wat ik ook gisteren telefonisch raar had vernomen ipv verwijten wanneer zijn die verzonden want ik vind het raar dat ik na een jaar dit hoor als ik zoveel brieven zo hebben gehad had ik dit en mijn man dit al lang door moeten hebben en betaald hebben aangezien we dit altijd doen maar dit is toch een 2 strijd wel niet dus betaling komt maar ben het er niet mee eens dat ik maanden lang niets hoor of door heb en nu deze stappen

Bericht van Directpay

3 maanden geleden - Nogmaals mevrouw, indien u de brieven wilt dan vernemen wij dat graag van u. Dat u altijd netjes betaald geloven wij direct, jammer dat, dat nu niet gebeurd is. U geeft aan te zullen gaan betalen dus wij vermoedden dat de zaak opgelost is.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid89