Klacht: Niet netjes gehandeld

op 20 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is vanochtend bij ons aangebeld voor een pakketje. Wij moesten vervolgens naar beneden komen om het pakketje aan te nemen wat geen probleem is. Mevrouw de bezorger zag mij aankomen en is vervolgens weggereden met mn pakketje. We hebben duidelijk aangegeven dat we er aan kwamen en ze wist dat we thuis waren. Ik vind het niet netjes om dan zomaar weg te rijden.

Als mevrouw netjes had gewacht tot wij het pakketje beneden op kwamen halen was er geen probleem.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemorgen,Bedankt voor uw bericht!Hieruit begrijp ik dat u het pakket niet heeft ontvangen. Ik snap dat dit een vervelende situatie is. Graag ontvang ik nog het tracktrace-nummer, zodat ik uw klacht kan oppakken. Ik zie op dit moment alleen zendingen die direct zijn afgeleverd.Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht L.sml52

4 maanden geleden - Goeiemorgen,Ik heb geen track and trace, omdat ik geen mailtje heb ontvangen van te voren dat mijn pakketje onderweg was. En inderdaad de bezorger is net langsgekomen met mijn pakketje. Kan ik de track en trace ergens anders nog toevallig vinden?Met vriendelijke groet,Lorien Asmail

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemorgen,Bedankt voor uw bericht.Het track en trace-nummer ontvangt u zodra de webshop of particuliere verzender uw pakket verstuurt. Als u geen track en trace-nummer heeft, dan kunt u het bij de verzender opvragen.Met vriendelijke groet,Harald Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht L.sml52

4 maanden geleden - Goedemorgen,Hierbij de Track Trace 3SWLT0003345455Met vriendelijke groet,Lorien Asmail

DHL

Heeft op 20 mei 2020 om 08:21 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik begrijp dat u het pakket inmiddels ontvangen heeft. Dat is prettig om te vernemen. Het is inderdaad niet netjes van de bezorgster om niet te wachten tot u beneden was. Mijn excuses hiervoor. Ik zal doorsturen naar haar leidinggevende zodat dit met haar besproken kan worden.

Eveline
DHL Parcel Webcare