Klacht: Niet netjes behandeld telefonisch

op 07 maart 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb paar keer telefonisch contact gehadt met ggn en vindt dat er dingen afgesproken worden die nooit naar gekomen worden eigenlijk van het kastje naar de muur gestuurd worden het ging om een terug betaling van te veel ingehouden loonbeslag terug te laten betalen zit inmiddels al vier weken te wachten na dat de eerst keer begin februari al gezegd was binnen twee weken ik deze week weer eens gebeld en wordt er gezegd ja we hebben het geld nog niet duurt nog eens twee weken als je zelf een keer te laat je regeling betaal dreigen ze gelijk met van alles ik merk aan het concat wat ik met hun hebt gehadt das ze zelf ook niet helemaal hun zaakjes op orde hebben

Ik ben te vrede als het geld binnen 5 werkdagen op mijn reking staat zo ik mijn dingen ook kan betalen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 21 maart 2017 om 09:48 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag hebben wij uw klacht afgewikkeld. Telefonisch hebben wij u helaas niet weten te bereiken. Wij hebben een excuusbrief opgesteld en per e-mail aan u verzonden. Wij betreuren het te lezen dat het telefonisch contact niet naar wens is geweest en danken u voor uw feedback in dezen.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Berry1985