Klacht: Niet netjes behandeld

Klant van Bruna op 14 oktober 2017 over Bruna in de categorie Boekhandel

Ik kocht vrijdag 13 oktober magazine Flow en de Margriet en Libelle en wilde afrekenen,.Het was 14,50 bij elkaar ik betaalde met 20,00euro .De verkoopster vroeg aan mij of ik het kleiner had .Ik antwoorden Nee,toen vroeg ze of ik het kon pinnen want ze had geen euro,s 5 euro,s enz..in haar kassa .Ik antwoorden Nee sorry ik heb alleen 20euro .
Toen viel er een stilte En toen zei ik En Nu? ,Ja ik of vroeg of je kon pinnen zei de verkoopster maar dat klonk zo arrogant !.Dus ik weer nee dat kan ik niet [ik hoef de verkoopster toch geen uitleg te geven waarom ik niet kan pinnen] Dus toen zei ik dan de boekjes niet kopen en toen zei ze niks ik heb de boekjes terug gelegd en was behoorlijk boos .Dus op dat moment verkoopt de verkoopster liever geen boekjes aan mij omdat er niet genoeg wissel geld in haar kassa zit ,hoe heeft ze dat de rest van de dag dan gedaan .Dit is wel de 2 keer dat ik zo iets met deze verkoopster mee maak ik vind haar heel erg klantonvriendelijk.

Als de verkoopster me bij de andere kassa had geholpen misschien zat daar meer wisselgeld in .Ik moest maar 5,50 euro terug krijgen had dat anders met nog kleiner wisselgeld terug gegeven ,Ik heb nu die magazines ergens anders gekocht ,is toch ook verlies voor Bruna.

Alle klachten die gemeld zijn door