Klacht: Niet netjes afgeleverd

op 03 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hele middag thuis gezeten van 11 tot 3 . Opeens 5 minuten voor 3 zie ik een briefje tussen de poort gedrukt van we hebben u gemist . Niet aan de voordeur geweest en niet naar de buren geweest . Staat op de levering uitlopen omdat je niet voor de deur kunt parkeren . Vind dit echt niet netjes heb voor niks thuis gezeten en wachtte echt op dit pakketje. Dit is de zoveelste keer dat dit gebeurd.

Netjes leveren bij de voordeur.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

11 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Op basis van de gegevens in uw e-mail hebben wij geen zending teruggevonden in onze systemen. Heeft u wellicht een traceercode (beginnend met 3S, JVGL of JJD)? Bij voorbaat dank voor uw aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Chrissy DHL Parcel Klantenservice

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 augustus 2017 om 13:40 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Michellenijkrake