Klacht: Niet netjes afgeleverd

op 03 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hele middag thuis gezeten van 11 tot 3 . Opeens 5 minuten voor 3 zie ik een briefje tussen de poort gedrukt van we hebben u gemist . Niet aan de voordeur geweest en niet naar de buren geweest . Staat op de levering uitlopen omdat je niet voor de deur kunt parkeren . Vind dit echt niet netjes heb voor niks thuis gezeten en wachtte echt op dit pakketje. Dit is de zoveelste keer dat dit gebeurd.

Netjes leveren bij de voordeur.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 weken geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Op basis van de gegevens in uw e-mail hebben wij geen zending teruggevonden in onze systemen. Heeft u wellicht een traceercode (beginnend met 3S, JVGL of JJD)? Bij voorbaat dank voor uw aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Chrissy DHL Parcel Klantenservice

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 augustus 2017 om 13:40 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Michellenijkrake