Klacht: niet naleven van eigen spelregels vers is vers

op 16 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

beste, ik ben een trouwe klant van jumbo, ik geloof in het concept en maak graag gebruik van de vers is vers regels. ik zoek niet maar bennwel een kritische koper, neem waar dat gevonden produkten aan en over datum een positieve imoact hebben op de bedrijfsvoering. zo had ik vroeger heel vaak nog af te bakken broodjes over datum en geschikde aardappelschijfjes of iets dergelijks en die komen niet meer voor. Maar dat terzijde. ik ben vanavond in de jumbo aan de dr c lelyweg geschoffeerd. heb nog nooit gevonden produkten tijdens mijn nirmale inkopen geweigerd gehad noch een opmerking if wat dan ook qua misbruik of iets dergelijks verweten. tot vanavond. mijn vrouw rekende af voor onze gewone boodschappen en de yoghurt, surimi en stroopwafel werden mij geweigerd. categorisch geweigerd. ikmwerdmbeschukdigd van zoeken. maar na een half uurtje boodschappen doen in uw winkel werd er niet gezegd, goh, wat vervelend dat u voor niets bent gekomen, nich sportief gereageerd, nee in tegendeel, men had even eenzijdig met de nieuwe filiaalmanager nieuwe afwijkende instrukties gekregen en ik kreeg niets mee naar huis van wat aan of over datum was. ik heb contact opgenomen met de filiaalmanager omdat ik dit ongehoord en ingepast als trouwe klant vindt. In plaats van een luisterend en verontschuldigend oor kreeg ik te horen”dat heeft hij goed gedaan” . U begrijot dat ik verontwaardigt was en ik werd uitgenodigd onder het “genot” van een kopje koffie de regels uitgelegd te krijgen. uiteraard heb ik hiervoor gepast. die regels ken ik maar al te goed. een zwaar tegenvallende ervaring en zal me dus voortaan met mijn wekelijkse boodschappen naar een andere supermarkt begeven. ik shop ook wel eens bij gelegenheid bij andere vestigingen en daar heb ik hele andere positieve reakties meegemaakt. zelfs een bloemetje met excuus toen zowat de hele afbakbroodjesschap over datum was in de grootste jumbo van nederland in breda. of de kleine in arnhem aan de amsterdamse weg waar de groente afdeling een hele partij beschimmelde stuks fruit had liggen. daar zeg ik nog eens chapeu voor dat management! Mij stoort het eenzijdig interpreteren, wijzigen en eigen draai aangeven. in een bepaalde vorm is dit een interne controle instrument om de kwalitiet van de interne processen te meten, minder vers is vers uitgiftes hoe beter de vul en check ploeg denk ik. ik wil niet horen dat men over datum of aan datum produkten niet aan mij wil meegeven die ik na een half uur shoppen op de band leg en vervolgens onverrichterzake huiswaarts kan keren, want u zilt begrijpen dat ik alles heb laten crediteren en teruggegeven heb wat ik gekocht had. Shame on Jumbo, voer voor een programm als radar of een ander consumentenbond aanverwante instantie. Ik begrijp de houding en reaktie niet.heb wel eens eerder bij een vorige filiaalmanager heel veel gevonden, deze was zo sportief door te zeggen “goed gedaan” bednakt! de noeuwe heeft geen ruggegraat of klantperspectief training gehad. beschouwd als u het mij vraagt klanten zoals ik als “de vijand” die gratis artikelen meegegeven moet worden die hij liever niet meegeeft of zou verkopen. dit moge zo zijn maar deze houding weerhoud mij ervan dit filiaal te bezoeken, tenzij excuses gemaakt worden aan mijn adres en ik met respect en “klant is koning” en klant heeft altijd gelijk” behandeld wordt. Alleen met onderscheidng aan service en uw claim vers is oook echt vers gestand te doen wint u het van de concurenten. nu zomaar mij onverrichtterzake laten staan of naar huis sturen met aangekochte boodschappen en nog niet eens dankjewel zeggen voor de gevonden over datum of aan datum artikelen vindt ik onbeschoft. heeft u liever dat uw filiaal deze artikelen verkoopt en het regent van klachten over verkoop van bedorven produkten?
afijn, heb geen enkele verwachting tav mijn mail omtrent deze klacht, hoewel u zou kunnen afmeten aan mijn moeite dat ik het onverteerbaar vindt dat een klant voor ca 6000 euro (500 per maand) aan huishoud boodschappen zo geschoffeerd wordt. Dáár heb ik geen woorden voor. lekker anonieme klanten de eigen spelregles geadverteerd voa de kassabon, met brochures en achterkant kassabon etc en plots niets meegeven. wat denkt die nieuwe manager en die plaatsvervanger buitenlandse gast wel niet!

excuss en tevredenstelling met een goodybag vanwege mijn half uur verloren boodschappen doen bij deze jumbo en een reprimande van het hoofdkantoor aan de filiaalmanager die zijn personeel zo strict instrueert (ze waren met z\'n tweeen\'

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilbert.stoffelen@gmail.com