Klacht: Niet nakomen van garantie beloftes

op 09 mei 2017 over Roobol in de categorie Vloerbedekking

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mei 2015 kochten wij bij Roobol Sliedrecht 2 prachtige, grijze vouwgordijnen voor onze voor- en achterraam beneden. Bewust kozen we voor goede, dure gordijnen, zodat we de komende jaren klaar waren. Maar helaas: Begin juni 2015 werden ze geleverd, maar helaas kwamen we eind 2015 erachter dat de gordijnen aan de buitenkant verkleurd waren. Er zaten lila strepen op het gordijn. Na contact gehad te hebben met Roobol Sliedrecht boden zij hun excuses aan namens het hoofdkantoor en kregen we al snel nieuwe gordijnen. “Een fabrieksfout” was de reden van de verkleuring.
Maart 2017 zien we opnieuw dat ook de nieuwe gordijnen al verkleurd zijn (na ruim een jaar). Opnieuw contact met Roobol Sliedrecht opgenomen, maar dit keer liep alles heel anders…
Er kwam wel weer iemand van Roobol om een gordijn mee te nemen naar de fabriek, zelfs deze man gaf aan dat de verkleuring ‘absurd’ te noemen was. Drie weken lang hoorde we helemaal niets van Roobol. Zelf weer contact opgenomen, maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Roobol geeft fabriek de ‘schuld’, maar wij zijn klant van Roobol en niet van de fabriek. Uiteindelijk kregen we het bericht dat er niets wordt vergoed en we kregen een mail met een datum waarop het oude gordijn weer terug gebracht zou worden. De reden waarom er niets vergoed wordt? We hadden het gordijn vaker naar beneden moeten doen..!!.. šŸ™ Vreemd, koop gordijnen bij Roobol en zowel je uitzicht als je geld is weg…….
We voelen ons in de steek gelaten door Roobol!!!

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als wij ons geld van beide gordijnen vergoed krijgen!

Alle klachten die gemeld zijn door Luthart