Klacht: Niet nakomen van eigen opgegeven bezorgtijden

op 09 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de PostNL.nl/nietthuis-site gekeken wanneer pakket voor de 2e x wordt aangeboden. KGcode gaf aan tussen 16.30-18.30 uur. Ik houd daar rekening mee en ben om 16.20 thuis. Helaas was de bezorger te vroeg. Nu moet ik een dag langer wachten en zelf op pad. Mijn bereidheid om me aan te passen aan de bezorgtijden van PostNL wordt hierdoor steeds kleiner.

Gewenste Oplossing:

PostNL moet afspraken nakomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 september 2016 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Grozema,
Hartelijk dank voor uw melding op Klacht.nl. Ik begrijp dat uw zending niet binnen het aangegeven tijdvak is aangeboden waardoor u de bezorger heeft gemist. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting.
Op internet wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Het kan hierdoor voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is. Voor het ontstane ongemak bied ik u mijn oprechte excuses aan.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door GroNie