Klacht: niet nakomen van bezorging

op 15 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

13-09-2018 zou bij mij een bed bezorgt worden, die wij bij Leen Bakker besteld hadden. Ik kreeg de bezorgtijdendoor,tussen13.30 en 16.30uur zou het bezorgt worden, prima dacht ik,ik neem smidags vrij en ben smorgens gaan werken, ik kwam half 12 thuis,waren ze al om 10uur geweest!! Ze hadden de planning omgegooid!!I Ik zat smorgens op werk in bespreking dus kan niet op mijn mobiel,en ik gelijk bellen met @home telefoniste von d dit ook niet kunnen , zij heeft nog geprobeert contact te krijgen , maar ze kwamen echt niet terug! IK vindt dit een slechte service , ik heb Leen Bakker ook op de hoogte gebracht, en die vond dit ook zeker niet kunnen en zou ook met jullie contact opneme en een klacht indienen! Ik wil mijn bezogkosten terug 45 euro

Als ik mijn bezorgkosten terug krijg, ik heb vrij genomen volgens afspraak, dus dat is wel het minste! M. Stockmann

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 september 2018 om 15:18 geantwoord

Geachte mevrouw Stockman.

Uit uw bericht begrijp ik dat een zending vanuit Extra@home reeds nog niet bezorgd is. Dit spijt mij om te horen. Graag reageer ik op uw bericht.

De gegeven tijdsvakken zijn een indicatie gebaseerd op voorgaande leveringen in een postcodegebied. Het kan spijtig genoeg voorkomen dat dit afwijkt door omstandigheden of onregelmatigheden op de route van een bezorger.

Deze zending wordt, in opdracht van onze zakelijke contractklanten door onze vrachtdienst Extra@Home bezorgd. Voor verdere informatie over het uitreiken kunt u contact opnemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363764 of terecht op de website: https:www.postnl.nlontvangenpakket-ontvangenbezorging-pakkettenextra-at-home. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur.

Ik raad aan contact met hen op te nemen voor een nieuwe bezorgafspraak. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice of via Facebook of Twitter.

Alle klachten die gemeld zijn door monica stockmann