Klacht: Niet nakomen van beslagvrijevoet

op 28 april 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Hierbij dien ik een klacht in tegen GGN Mastering Credit.
GGN houdt geen rekening met de beslagvrije voet. Immers hebben ze deze per email vastgelegd, maar alsnog komen ze deze niet na! GGN heeft mijn inkomen op 0,- vastgesteld.
U krijgt 1 week de tijd hierop te reageren. Want ik stelde kamer voor gerechtdeurwaarders en de Nationale ombudsman in.

19-4

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 11 mei 2017 om 14:24 geantwoord

Geachte heer en/ of mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht via klacht.nl met referentienummer 604613 hebben wij u een e-mail gestuurd. De klacht is reeds afgehandeld en de e-mail ontvangt u dan ook voor de volledigheid.

In de e-mail staat aangegeven dat wij de beslagvrije voet hebben aangepast en dat er inmiddels gelden retour zijn naar u. Deze heeft u reeds ontvangen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd en wij wensen u een fijne dag toe.

Hoogachtend,

GGN