Klacht: Niet nakomen van afspraken

Richard kolthof op 08 december 2021 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Ons bankstel zou in week 37 geleverd worden, echter is het nu week 48 en hebben het bankstel nog niet. Wij krijgen steeds een ander verhaal te horen over hoe en wat betreft het leveren van de bank, er wordt van alles beloofd maar niet na gekomen. En nu vandaag krijgen wij te horen dat ze een onderdeel kwijt zijn. Dit is toch geen zaken doen….

Dat het bankstel compleet volgens afspraak deze week geleverd wordt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 08 december 2021 om 15:10 geantwoord

Beste Richard Kolthof,
Wij willen nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden dat de levering van uw mooie nieuwe bankstel helaas niet is verlopen zoals gewenst.
Uiteraard blijven wij ook niet verschoont van alle vervelende gevolgen van de wereldwijde pandemie maar we snappen dat dit voor u als klant frustrerend is.
Zeker als er verschillende toezeggingen worden gedaan, die dan achteraf ook niet gehaald worden.
Wij hebben begrepen dat uw bankstel inmiddels geleverd is en u gecompenseerd bent voor het ongemak.
Wij hopen dan ook dat het hiermee voor u toch nog enigszins naar wens is opgelost en wensen u ondanks alles toch veel plezier van uw zitmeubel.

mvg
Team aftersales.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard kolthof