Klacht: niet nakomen afspraken

op 29 maart 2016 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

In december 2015 een boxspring en matras besteld. Levertijd 7 weken, afspraak gemaakt om te leveren na 8 weken.
Twee dagen voor de aflevering in de ochtend een berichtje ontvangen met de aflevertijd. ’s Middags telefonisch contact dat de boxspring niet geleverd kan worden, de matras wel. Als “oplossing” een leenboxspring en onze eigen matras geleverd. De ene boxspring is echter scheef / krom / doorgezakt.. als je wakker wordt pijn in je rug en een slechte nachtrust.
Afspraak voor de boxspring is ondertussen al 3 keer verzet maar men kan gaan reden geven waarom. Net maar gebeld om te annuleren en dit kan gelukkig kosteloos.
Wij hebben de boxpring in de winkel gekocht en zijn hier ook niet naar behoren geholpen. Meneer zijn eten werd koud. Zo heeft hij ons er niet op gewezen dat de matras die wij uitgezocht hebben niet keerbaar is en dat het wellicht handiger is om twee matrassen te nemen ivm boxspring. Ook niet gevraagd of medegedeeld dat voor behoud van de matras een boxspring matras wenselijk is.
Wilde de order al eerder annuleren maar toch maar overeengekomen dat er geleverd kan worden, tegen een kleine compensatie. Er is toen ook heel stellig gezegd dat er echt geleverd zou worden op de afgesproken datum.

Als de hele order geannuleerd kan worden (matras ook), zodat wij elders een complete boxspring kunnen kopen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 06 juni 2016 om 14:38 geantwoord

Op verzoek van de klant is de gehele order geannuleerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Gido1998