Klacht: Niet nakomen afspraak / geen kans krijgen Voor overlel

op 12 oktober 2017 over Parcel International in de categorie Vervoersbedrijven

Op 6 nov 2013 heb ik opdracht gegeven een spoedorder vanuit China naar Amsterdam te brengen. Ik benadruk dat dit een spoedorder was, hiervoor is in de offerte ook een meerprijs gerekend. ( door to door rechtstreeks directe ) vlucht.
Door veel te late levering heeft mij de nodige consequenties gehad.
Ik heb meerdere malen in begin 2014 gevraagt om een passende oplossing overeen te komen, maar hellaas na uitleg via de telefoon werdt steeds gezegd dat de manager zal met mij gaan praten.
Hellaas geen enkele manager heeft mij uiteindelijk ten woord gestaan en steeds ben ik van het spreekwoordelijke kastje naar de muur gestuurd.
Na zo lange tijd met praktish stilte kreeg ik via een incasso bedrijf per email in sept 2017 de verzoek om direct fsctuur te betalen incl .kosten rentes erc.
IK HEB NOOIT GEZEGT DAT IK NIET WIL BETALEN. MAAR WEL GEVRAAGT OM EEN UITLEG OVER DE ZAAK EN EVENTUEEL EEN PASSEND OPLOSSING IN DE TARIEF. ZELFS NA EEN VERWEER VIA MAIL VIA INCASSO KRIJG IK GEEN KANS OM MET IEMAND TE PRATEN EN ALLEEN BETALEN….
Wel raar dat zij zo lang laten verjaren een zaak terwijl ik steeds heb gevraagt op oplossing

Als vertegenwoordiger van Parcel International contakt met mij opneemt en samen kijken wat precies is gebeurd,
Het tarief aanpassen omdat in ons situatie praten wij niet meer over een rechtstreeks vlucht tarief maar via via en dus goedkoper moeten zijn, en gezien het feit dat contakt met de personen die overgaan niet mogelijk was in het verleden , schrappen van de bijkomende kosten.
Simpel.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parcel International over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Parcel International in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parcel International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parcel International

Heeft op 18 oktober 2017 om 09:45 geantwoord

We nemen uw klacht serieus en willen uw klacht graag met u dit oplossen. Onze Finance afdeling zal het dispuut in behandeling nemen om de case verder uit te zoeken. Hierna zal er contact worden opgenomen met u om tot een passende oplossing te komen.

Webteam Parcel International

Alle klachten die gemeld zijn door Savvasn