Klacht: Niet nakomen afspraak

op 01 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag, ik heb bij Coolblue een hogedrukreiniger besteld en deze zou geleverd worden door PostNL, op het moment dat deze geleverd werd was ik niet thuis, ik heb via internet een nieuwe afspraak gemaakt op dinsdag 25 april tussen 15:00 en 18:00. Ik kom maandag 24 april thuis en er ligt een briefje op mijn mat met de mededeling dat mijn pakket is afgeleverd bij Primera in Weesp. Heb contact gezocht met PostNL om tot een oplossing te komen aangezien dat dit hun fout is, hun antwoord is dat ze niets verder konden doen en dat ik het pakket maar zelf moet halen. Ik ben chronisch ziek en kan op dit moment niet eens m’n afwas doen, heb ook geen mensen in de buurt met een auto die dit voor mij kunnen regelen, persoonlijk vind ik dat de bezorger mijn pakket bij Primera moet ophalen en het alsnog aan mij moet leveren. Hun fout dus hun moeten mij de service bieden. Ben hier behoorlijk pissig over want er ligt nu een pakket die ik niet kan ophalen. Hoop dat er een oplossing kan komen. Mvg Yvonne Raaijmakers

PostNL moet ervoor zorgen dat ik mijn pakket krijg, de bezorger kan mijn pakket ophalen bij Primera en alsnog naar mij toe kunnen brengen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 mei 2017 om 17:26 geantwoord

Geachte mevrouw Raaijmakers,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de bezorging op uw adres. Graag wil ik dit toelichten.

Aan de hand van de status heb ik vernomen dat dit pakket op 22 en 24 tevergeefs bij u is aangeboden. Pakketten gaan na twee aanbiedpogingen naar de afhaallocatie. Gelukkig zie aan de hand van de status informatie dat het u toch nog is gelukt om het pakket af te halen.

Heeft op 01 mei 2017 om 18:03 geantwoord

Wat een lulkoek! Sorry hoor maar de bezorger is 1 x langs geweest, op 6 april! Terwijl ik intussen een afspraak had gemaakt op jawel 11 april is meneer de postbezorger op maandag 10 april gekomen! Dus wie ze fout is dit dan??? Tevens is deze fout ook erkent door PostNL en was hun antwoord, ja sorry wij kunnen helaas niets voor u doen. Wat niets doen? Jullie hadden de bezorger het pakket bij Primera moeten laten ophalen en die alsnog aan mij kunnen bezorgen, dat had een oplossing geweest! Ben klaar met PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Meindert81