Klacht: Niet na komen zorgplicht

op 03 september 2016 over ING in de categorie Banken

Omdat niemand geef een antwoord op mijn vragen ik zit binnen 5 maanden met 15000 euro extra boven 80,000 euro dat op onze naam staat.
Mijn naam is zhale Shafi-Moradli, samen met mijn man H. Shafi Naebi hebben wij e/o rekening bij ING heel lang, en komt mijn inkomen en uitkering van mijn man op de rekeningnummer NL77INGB0007102914.
Na afkeuren van mijn man is uitdaging eind mand te halen en vaste lasten te betalen.
Toto mijn man besloot eigen rekening te openen (Nl68INGB075142352) zonder dat ik wist en creditcard aan te vragen zonder inkomen op de rekening komt, en krijg ook creditcard met 5000 euro krediet.
Ton ik achter kwam ik belde ING mar krijg ik te horen dat ze geen informatie kunnen geven. Hij had 5000 euro uitgegeven, krijg nog 5000 euro dus openstaande rekening loop op tot 10000. In eens onze e/o rekening voor mijn vaste lasten wordt geblokkeerd, onrustig ik heb contact gezocht met ING, ja krijg ik te horen omdat ik e/o rekening heb en getrouwd ben ik verantwoording voor schulden dat ik niets van weet. Eerlijk???
Ik wil graag duidelijke antwoord over de stand van de zaken en waarom ING heeft creditcard en credit versterkt op een betaalrekening die geen inkomen inkomt komt.
Volgens BKR wij hebben een schuld openstaan van 90000 euro, gezamenlijk.
Waarom mijn man krijgt krediet van 5000 en waarom wordt niet rekening word niet geblokkeerd toen die 5000 euro kon niet betalen.
Inmiddels betaling afspraak van 250 euro stop gezet, omdat ik kon mijn vaste lasten niet betalen.
Daarom hierbij dien ik klachten inzake niet na komen zorgplicht en mij in grote financiële probleem te brengen.
Groeten,
Zhale Shafi-Moradli

als tenminste toegeven en rente stop zetten en passende oplossing komen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 06 september 2016 om 20:28 geantwoord

Beste mevrouw Shafi-Moradli,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Ik raad wel aan om uw vorige bericht aan te passen. Uw rekeninggegevens staan nu openbaar op internet en kan door iedereen worden bekeken.

Ik weet niet wat uw situatie is en ik wil u dan ook vragen te bellen met onze afdeling Achterstanden op telefoonnummer: 058 234 00 65.
Hier kunnen ze zien wat er precies aan de hand is en wat er nu moet gebeuren.

Meike
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door zmoradli