Klacht: niet na komen van afspraken

op 17 juni 2017 over Edel Collecties te Bunschoten in de categorie Postzegels en munten

Begon in september 2016. Kreeg op gegeven moment 4 munten per maand. Heb email gestuurt dat ik wilde stoppen, werd niet op gereageert.
Tel gepleegd of mailtje was aangekomen. Kreeg bevestiging. Later een brief gregen of ik niet toch wilde doorgaan omdat het nog 14 munten waren. Heb gebeld met mevr Kurt en duidelijk aangegeven dat ik alleen deze serie zou afmaken en ook dat ik maar 1 munt per maand wilde! Zou worden geregeld. Binnen half jaar tijd 2x gemailed (nooit beantwoordt gekregen) en 2x erachteraan moeten bellen dat het niet volgens afspraak is gaat. In april kreeg ik weer 4 munten. Op 29 april wederom gemailt EN gebelt dat ik per direkt wilde stoppen vanwege niet nagekomen afspraken. Mailtje was aangekomen werd mij verteld. U raadt het nooit. In mei 7!!!!! munten gekregen. Na 3e munt gebelt waarom ik ze nog kreeg. Werd mij gezegt dat ze GEEN mail hadden gekregen, terwijl de maandag na mijn opzegging werd gezegt dat het WEL ontvangen was. Heb ze vertelt dat ik alles terug zou sturen. Zij zou zorgen dat geld terug gestort zou worden. Terug storten nooit gebeurd, alle 7 munten waren gewoon afgeschreven. Heb het zelf moeten storneren. Oooohhhhh ja. Kreeg weer brief of ik niet toch door wilde gaan. Raadt eens hoeveel munten ik nog te gaan had? Juist, dezelfde 14!! al met al geen munt opgeschoten.

Met dit bedrijf wil ik geen contact meer. Voel me totaal belazert. Dacht bijna klaar te zijn met de serie waarmee ik begon. Zit nu met weet ik niet hoeveel muntseries

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Edel Collecties te Bunschoten over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Edel Collecties te Bunschoten in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door joc