Klacht: Niet na komen afspraak.

op 28 februari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 februari 2017 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat de levering vertraging heeft opgelopen omdat de zending te groot is voor het netwerk waarin het is aangeboden, mijn excuses hiervoor. Ik verwacht dat het pakket morgen overgedragen wordt aan het juiste netwerk en bij u aangeboden zal gaan worden.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door T Van Gool