Klacht: niet mobiel kunnen internettengeen sociaal gedrag tele2 mobielgeen oplossing

op 14 september 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

DE KLACHT
onder contract nummer CC-10010223029

Ben ik op dinsdag 04-09-2018 een mobile contract afgesloten in de hoop,alleen van het mobile data normaal gebruik te kunnen maken,echter ik sta bij een mast van tele2 en heb maar 5 mbps,terwijl ik de apn ( mobile internet gegevens van tele2 heb ontvangen en geïnstalleerd heb) anders geen mobile internet via de apn van tele2.

Tele2 vertoont buitensporig gedrag naar de consumenten toe,ook naar mij toe.

Ik heb al vanaf de dag des aansluiting,geen of slecht internet via mobile internet.
Als ik de speedtest uitvoer,kom ik jammerlijk genoeg niet boven de 5 mbps.
Waar ik ook ben.
Heb de tenische dienst gebeld gehad,en deze hufters zeggen mij dood leuk,daar kunt u het mee doen,ik kan niks voor u betekenen,en dit zou dan professioneel houding zijn ???
men zou op zijn minst,kunnen vragen,wat kan ik voor u betekenen,wat is het probleem.

Men zegt,als u niet meer aan download krijgt,kunnen wij u daar helaas niet mee verder helpen,u mag naar een andere provider gaan en bij ons uw contract annuleren,dit noem ik geen professioneel gedrag,maar kinderlijk gedrag,ook word de hoorn tussen het gesprek in op ge gooit door deze afdeling,die zich de technische dienst noemt.

Dit noem ik buitensporig gedrag,wat niet accepteerbaar is, maar wat wel gezegd word.

Ook op Facebook zie ik vele klachten omtrent tele2 mobile,en men kan daar de klacht niet kwijt,is door tele2 zelf uit geschakeld.

Dan noemt men dit nog professioneel gedrag hahahahaah.
Het is een school voor kinderen in de opvoeding.
DE OPLOSSING
niks meer,vies smerig volk,ik heb mijn contract al laten ontbinden gisteren middag,bij afdeling opzeggen,die ook een buitensporig gedrag vertoonde.

Dan noemt men dit nog professioneel gedrag hahahahaah.
Het is een school voor kinderen in de opvoeding.
DE OPLOSSING

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Reactie van de melder van de klacht Hans van berg

2 maanden geleden - Tele2 geeft nergens een reactie op,ook op Facebook niet meer,dit al meerdere malen een poging gewaagt om te plaatsen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van berg