Klacht: niet meewerken

op 09 juli 2012 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

krijg een dreigbrief dat ze incasso gaan inschakkelen. deze rekening is inderdaad mij ontglipt. hun zeggen een dat ze nog een rekening hebben gestuurd via de mail????? niks gezien. nu krijg ik een dreigbrief verzonden op 4 juli en ik krijg hem in de brievenbus op 9 juli???? en dan wil ik het http adres openen krijg ik van mijn virusmelder door dat ik dat absoluut niet moet doen.dan maar bellen 50 cent per minuut!!!! krijg ik mevrouw c. aan de lijn nee mevrouw u kunt geen uitstel krijgen en de brief is verstuurd op 4 juli. ik maak een notitie en dat is alles wat ik kan doen. willen jullie mensen niet de gelegenheid geven om te betalen????

gewoon de 23ste overmaken. ik heb geen rekening via mijn e- mail gehad!!! ik krijg de brief vandaag in de bus de 9 de en jullie zeggen de 4 de verstuurd???? sorry kan niet.

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte mevrouw Veldhoven, Wij ontvingen uw klacht via deze site in goede orde. Wij dienen u te berichten dat Luxstyle het debiteurenbeheer aan ons heeft overgedragen. De factuur heeft u ontvangen van Luxstyle. De factuurdatum is 1 juni 2012. De betaaltermijn is 20 dagen zodat de factuur is vervallen op 21 juni 2012. Het is een normale procedure dat u daarna een herinnering tot betalen ontvangt. Deze is per email aan u toegezonden op het door u opgegeven emailadres. Aangezien dit een hotmailadres is, kan het zijn dat deze als ongewenste mail is aangemerkt. Daarna hebben wij u een aanmaning toegezonden. Dat deze door wat voor omstandigheden dan ook iets later bij u is bezorgd door de PTT kan gebeuren maar dat ontslaat u niet van uw verplichting tot betalen. De verzending van de brieven is een geheel automatisch proces dat niet kan worden stopgezet door een melding dat u pas later wilt betalen. Dat is de strekking van het telefoongesprek. Inherent aan het niet betalen van een factuur, door welke omstandigheid dan ook, is dat u brieven blijft ontvangen en er wellicht in een later stadium een incassobureau wordt ingeschakeld.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 10 juli 2012 om 10:33 geantwoord

Om te voorkomen dat een incassobureau wordt ingeschakeld is het raadzaam om binnen 14 dagen na de aanmaning te betalen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Directpay beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door blondy