Klacht: NIet levern van pakket aan ontvanger

op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juli 2018 om 18:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Brandsma,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending naar het buitenland nog niet is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Ik zie dat er inmiddels een onderzoek voor u is opgestart en dat er binnen 12 werkdagen contact met u wordt opgenomen over de stand van zaken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door H.E.Brandsma