Klacht: Niet levering van mijn pakket

op 19 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb wat besteld in Engelanddat via Royal Mail verzonden is. Bij de track trace RN656495224GB staat al sinds eind april: Item has left the overseas International Processing Centre Netherlands.

Ik heb alleen een tracking nummer van Royal Mail en geen S3 tracking nummer dus op de Post NL website krijg ik ook helemaal niets als zoekresultaat.

Verder beantwoordt het bedrijf waarbij ik een bestelling heb gedaan momenteel niet op mijn mails.

Sam Ubachs

Wanneer ik mijn pakket eindelijk ontvang.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 mei 2020 om 10:30 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag meer informatie wilt over de status van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het feit dat er meer pakketten verstuurd worden is het drukker dan normaal. De verwerking van pakketten, zowel binnen Nederland als internationaal, kan langer duren dan gebruikelijk. We doen ons uiterste best om alle zendingen zo spoedig mogelijk te bezorgen. Door middel van uw Track en Trace-code heb ik gezien dat uw pakket op 18 mei 2020 is afgeleverd. Ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door samubachs