Klacht: Niet levering van mijn pakket

op 19 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb wat besteld in Engelanddat via Royal Mail verzonden is. Bij de track trace RN656495224GB staat al sinds eind april: Item has left the overseas International Processing Centre Netherlands.

Ik heb alleen een tracking nummer van Royal Mail en geen S3 tracking nummer dus op de Post NL website krijg ik ook helemaal niets als zoekresultaat.

Verder beantwoordt het bedrijf waarbij ik een bestelling heb gedaan momenteel niet op mijn mails.

Met vriendelijke groet,

Sam Ubachs

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket eindelijk ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 mei 2020 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag meer informatie wilt over de status van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het feit dat er meer pakketten verstuurd worden is het drukker dan normaal. De verwerking van pakketten, zowel binnen Nederland als internationaal, kan langer duren dan gebruikelijk. We doen ons uiterste best om alle zendingen zo spoedig mogelijk te bezorgen. Door middel van uw Track en Trace-code heb ik gezien dat uw pakket op 18 mei 2020 is afgeleverd. Ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door samubachs