Klacht: niet levering (na betaling) van bestelling

op 12 april 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 8 maart per incasso euro 29,95 van mijn bankrekening afgeschreven. OmschrijvingKN: PID2016946581T en
TOMMY TELESHOPPING LEVERING binnen 21 dagen.
Tot op heden niets ontvangen. Op mails (2x) wordt niet gereageerd en telefonisch niet bereikbaar (geprobeerd op kantoortijden.

Gewenste Oplossing:

produkt binnen 1 week geleverd en/of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 13 april 2011 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw email berichten wij u het volgende:
Bedankt voor uw e-mail.

Het klopt inderdaad dat de pakketten met de Point ‘n Paint nog niet is verzonden. Het eerste gedeelte van onze bestellingen hebben wij ontvangen van de leverancier, het tweede gedeelte is onderweg en verwachten wij binnen te krijgen rond 20 april.

Vanaf week 16 zullen wij deze resterende orders gaan leveren.
Ons excuus voor dit ongemak.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,
Kind regards.

Anita de Boer,
Hoofd Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tommy Teleshopping beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door tjibbe53