Klacht: Niet leveren wandcontactdoos, nog terugstorten geld

op 22 juli 2017 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

Op 28 April heb ik een wandcontactdoos bij Maat-webshop besteld en betaald. Ik kreeg een e-mail dat deze 26 mei zou worden geleverd. Aan de late kant, maar desalniettemin staat op de website vermeld dat de levertijd van dergelijke duur kan zijn, dus prima. 6 juni toch maar een berichtje gestuurd, omdat er nog niets is ontvangen. Hierop ontving ik een e-mail, dat de verwachtte levertijd per dan, 30 juni is. Hierop heb ik een bericht gestuurd dat ik graag mijn geld terug zou willen ontvangen, omdat het stopcontact voor die tijd nodig is. Ik kreeg op 8 juni een nette e-mail dat het bedrag wordt terug gestort op de rekening waarmee is betaald. Tot op heden heb ik, na vier e-mails en meerdere onbeantwoorde telefoontjes, mijn geld (of het stopcontact) nog niet ontvangen.

Ik ben tevreden wanneer ik het aankoopbedrag plus de verzendkosten á € 36,75 terug heb ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maat-Webshop.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maat-Webshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mintje van der Wal