Klacht: Niet leveren van tijdschrift Tableau Fine Arts Magazine, uitgave 07-2016

op 20 juli 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bevestiging genomen abonnement per email d.d. 07.06.2016
Abonnementsgeld middels Visa Creditcard betaald.
1 11 juli gereclameerd bij receptie Fine Art Magazine te Amsterdam
2 14 juli telefonisch gereclameerd bij Abonnementenland; antwoord: “Tijdschrift wordt zo spoedig mogelijk nageleverd.”
3 20 juli nog altijd niets ontvangen.

Tweede ergernis: via voordeelkaart wordt 40% korting beloofd op het abonnementsgeld.Betaald € 35,00 + € 2,50 aan kosten.
De website geeft aan dat losse nummers € 9,95 kosten.
Het betreft dus slechts 12% i.p.v. 40% korting: dit heet oplichting!!

Gewenste Oplossing:

Als men niet over gaat tot leveren, is de koop overeenkomst niet meer geldig (wanprestatie) en ga ik het abonnementsgeld terugvorderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Abonnementenland

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Stumpers, Wij hebben uw bericht ontvangen. Er zijn de laatste tijd wat verschuivingen in de planning geweest. Het eerste exemplaar van Tableau wordt 22 juli bij u geleverd. Het abonnementsbedrag is €35.00 exclusief administratiekosten. Bij betaling met een acceptgirokaart worden er administratiekosten berekend. Indien u met een automatisch incasso zou betalen dan komen deze kosten te vervallen. Met vriendelijke groet, D. Dijkstra Administratief medewerkster Abonnementenland.

Reactie van de melder van de klacht avalon6215

8 maanden geleden - Geacht mevrouw Dijkstra, De 12% prijsverschil i.p.v. de beloofde 40% is berekend door het verschil van kosten tussen 4 x € 9,95 (prijs volgens website) - € 35,00 = € 4,80 . 40% van € 39,80 is € 15,92 dat beduidend meer is dan de door jullie werkelijk verleende korting : €4,80 Daarnaast heb ik gekozen voor betaling per Creditcard, dit leek mij de meest veilige betaling. Betaling via automatische incasso middels jullie systeem is risicovol omdat naar mijn mening de persoonsgegevens en bankrekeningnummer onvoldoende beschermd worden !!! Daarnaast zijn er nog al wat klachten over jullie vermeende omgang met automatische incasso. Tot onze vreugde hebben wij gisteren het tijdschrift mogen ontvangen. mvg Ria Stumpers

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door avalon6215