Klacht: Niet leveren van pakketten DHL

op 28 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben morgen een event voor kinderen in de vakantie. Hiervoor hebben wij t-shirts besteld en ook drukwerk (speurtochten). Vanaf dinsdag wacht ik op levering. DHL geeft aan: Dinsdag: pakket geweigerd, woensdag: pakket geweigerd; donderdag: pakket geweigerd. Vandaag: Onjuist adres. Pakket is terug naar een depot in Oss. Alle dagen ben ik aanwezig geweest. Adres klopt. DHL heeft nooit het pakket aangeboden. Kunnen we bewijzen aan de hand van bewakingsbeelden. Daar had de auto ten tijde van de afleveren op moeten staan. Niet dus.
En nu? Dan het event voor de kinderen maar afblazen morgen?
Waardeloos van DHL.

Indien wij nog vandaag de zendingen ontvangen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2017 om 14:49 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Enorm vervelend dat het zo is misgelopen en ik zie inderdaad de laatste melding van adres onbekend. Helaas zijn we hiermee gebonden om het pakket retour afzender te sturen en ligt uw pakket niet meer in de buurt om dit te kunnen tegenhouden. Ik adviseer u deze melding ook bij de afzender te maken.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 28 juli 2017 om 14:53 geantwoord

Dit is wel een makkelijk antwoord. Hoe lossen wij dat als organisatie nu op bij het event morgen? De 200 kinderen uitleggen dat DHL een adres niet kan vinden? En we dus geen materialen hebben? Onzin! We ontvangen doorgaans wekelijks pakketten (van DHL, PostNL, DPD, etc.). Nooit een probleem met het adres. De bezorger (wellicht een vakantiekracht) komt er zo wel erg makkelijk van af.

Alle klachten die gemeld zijn door KMG01